16 Haziran 2012 Cumartesi

'Özledim' der sadece..

Gidişler yaralar en çok insanı,
Bir de aklından çıkaramadığın birinin, senin gülüşünü dahi hatırlamaması.
Alırsın O'nu hayatına, bir umut ve heyecanla.
Seversin, hemde öyle bir seversin ki kokusunu öpmek,
Gülüşünü yemek istersin adeta.
Sesi en sevdiğin müzik gibi sürekli kulaklarında,
Bakışı, bakmaya kıyamadığın, çok şey ifade eden tablolar gibi.
Kokusu mu? Hani anne kokusu başka ve özeldir ya, kimsede olmaz.
O'nun kokusuda işte öyle özeldir senin için.
Sen hiç sevdiğin kişinin tişörtünü isteyip, yastık kılıfı yaptın mı?
Ya da onunla ilk gittiğin sinemanın biletini bile saklayacak kadar değer verdin mi?
Eğer 'yaptımm!' diye bir ses yükseliyorsa içinde,
Demek ve anlatmak istediklerim seninde boğazında yumruk olacak.
Yatağından hiç çıkmadan günlerini geçirmek, ne demek bilir misin?
Yemek yiyemez, yanında kimseyi istemezsin.
Hatta pencerenden usulca girmeye çalışan güneşi bile.
O dönemde hiç bir şey sana iyi gelmez, gelemez.
Tek bir şey nefes aldırır sana tekrar,
Sadece tek bir şey gülümsetir o dudaklarını, kalbini.
Nasıl çaldığını bile unuttuğun o telefonun çalar ya hani,
Kısa süreli bir kalp sıkışması, nefes darlığı çekersin.
Kalbin pır pır atarken ekrana baktığında,
Bu sefer, bu sefer işte gerçekten arayan O'dur.
Açarsın ama konuşamazsın boğazındaki o koca yumruktan.
Uzatmak değildir zaten O'nun amacıda,
'Özledim' der sadece..
O küçücük kelime panzehir olur sana, ruhuna..
Gülümseme beliverir yüzünde,
Kalbin kanatlanıp ona uçmak ister adeta.
Ama bunlar milyonda bir gözüken mucizeler gibi,
Tabi hayat bu tarz mucizeler için fazla gerçek.
Gerçekler demişken; sonradan düşündüğünde gerçek olmasını istemeyeceğin,
Unutması zor şeyler yapmış olarak bulabilirsin kendini.
Mesela kapalı telefondaki 'Aradığınız kişiye şuan da...' diyen sesten, sende nefret ettin mi?
Ya da bir sapık gibi gizli numaradan arayarak sesini, nefesini dinledin mi?
Veya seni ağlatan ve her dinlemede O'nu anımsadığın bir şarkıyı,
Bir gece yarısı arayıp dinlettin mi?
'Böyle aptallıklar hiç yapmadım' diyorsan şanslısın demektir,
'Yapmam heralde, yapamam..' diyorsan yapmak üzere olabilirsin.
Ve tabiki 'Yaptım evet ama o an mantıklı geliyordu..' diyorsan sende bendensin.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

bir insan birini severse sevilende bunu bilyor cevap verniyorsa işte o yaralar çok acı olur

Adsız dedi ki...

:) yapmamam , yapmamamız lazımdı belkide hataydı.. belki geçer diyorum. daha çok boşluğa bakarak , daha çok onsuzluğa alışarak belkide geçer diyorum.. belkide geçer..

Adsız dedi ki...

Aptallik yaptigini bir gun anlayacaksin..

Adsız dedi ki...

Öyle sakin, öyle sessiz ve öyle sabırla bekliyorum ki, "SESİN"le doğacak ve güneşi bile kıskandıracak olan günü..

Adsız dedi ki...

Tesekkurler... su an kadehim sana kalkti ... iyi geceler

aggks dedi ki...

Bazen çok seversin. Çok ama çok değer verirsin. Herşeyi o mutlu olsun diye yaparsın. Her an onu düşünür iyi mi diye kontrol etmek istersin. Ama yapamazsın bazen. Arayamazsın. Sadece o gülümsesin, mutlu olsun diye hiç canınızı yana yana gülümseyen maskeler taktınız mı? Sizin "hiç gece üşüyor mu acaba?"diye uyumadığınız geceleriniz oldu mu? Benim oldu. Halada gece umut yıldızıma sorarım. "Şu anda üşüyor mu?" diye.

Unknown dedi ki...

O değer verdiklerimizdir bizi hayata bağlayan ve yine o değer verdiklerimiz bizi hayattan soğutan... Yani anlıyorum seni. :)

Adsız dedi ki...

O kadar güzel yazıyorsun ki yaşadıklarımı anlatıyorsun sanki bende yaşadım bunları ben kendimden çok ona değer veriyormuşum meğer sırf o mutlu olsun diye çabalıyormuşum onun bir gülücüğü belkide benim yaşama nedenimmiş sonra bu yaşadıklarının bir ''BİTTİ'' sözüyle sonlanması çok mu doğal..

Adsız dedi ki...

Haftalardan beri onu tekrar geri kazanmak için çabalıyorum beni bırakmaz diyorum biz yokuz dediğinde bile halabi umutla yok hayır bi üzüntüyle söylemiştir bunu bana diyorum bu gün onu asıl kaybedişimin ilk günü gülüşlerimin solduğu , yaşama sevincimin gittiği annemin bişey sorduğunda ağlamaklı sesimi fark etmesin diye eğleniyo gibi yaptığım ilk gün . Artık onsuz bi hayatın beni bekleyen ilk günü bu gün sahiden o hiç gitmese olmazmı ? Bunları okusa geri dönse bana bu gün istemeyerekte gördüğüm o el ele tutuaşn sevgilielrin yerine biz olsak . Hani hep gitmeyceğim dediği sözü bir daha söylese bana . Ama bu sefer diğerlerinden farklı olsa sahiden o hiç gitmese ?

Sercan şükre dedi ki...

Son kez buluşursun gözlerine son kez bakarsın belkide elini son kez tutar kokusunu içine son kez çekersin son kez sarılırsın o el değmemiş bedenine son kez seni seviyorum dersin o,o sadece güler geçer belki.belkide oda seni seviyodur ama hayat sizi ayırır ayrılmak zorundasınızdır için kanaya kanaya uzaklaşırsın yanından o son bakışı son kez sarılman aklından çıkmaz unutamazsın özlediğinde içinde anlamsız bir acı belirir düşünürsün düşünürsün herşeyi her saniyenizi sana söylediği her kelime gözünün önünden geçer anılar aklını karıştırır belki göz kapakların kaldıramaz bu yükü dayanamazsın başlarsın ağlamaya ama çözüm değil hele bir erkek sizin peşinizden ağlıyorsa sizin yapacağınız tek şey onun yanında olmaktır bence,yanında olup göz yaşlarını silmektir sizin göreviniz belkide sarılıp beraber ağlamaktır..


-Sercan Şükre..

Adsız dedi ki...

Aşk beklemek çok kez,ufacık bir umudu allayıp pullayıp sana gelen yollarmış gibi sabırla beklemek.en sert eleştirilere, ' ne yapıyorsun sen,sözünde duracak mı sanki' laflarını 'olsun,ben inanıyorum' pervasızlığında savuşturmak.ama en önemlisi vazgeçmemek.Ortada ihanet edecek bir sevgili olmasa bile kalbinde beslediğinin hakkını yememek adına direnmektir aşk :)

Menderes uysal dedi ki...

sevgili güzel arkadaşım yazılarını okuyorum harika yazıyorsun çok güzel deek az gelir sen ve yazıların harikasınız saygılar

Yorum Gönder