17 Temmuz 2012 Salı

Hayalimdeki evimiz..

Aynı evde yaşamak istediğim biri var,
Televizyon karşısında şirin bir kanepemiz, üzerinde de tabi ki biz.
Kumanda savaşına gerek yok, ben zaten kumanda elimdeyken fazlaca sıkılıyorum.
Ama tabi televizyona dalıp benimle ilgilenmeyi unutursan,
Sonrasında ağır bir trip seni bekliyor olacak sevgilim.
Sehpaya ayaklarını uzatabilirsin, hatta bundan bende hoşlanırım.
Diş macununu ortadan sıkabilirsin, üşenmeden tekrar eski haline getirebilirim.
İşten geldiğinde kirli çoraplarını sepete at diye tutturarakta bunaltmam,
Eğilip almak çok mu zor yani.
Dışarıda yemek yemek zorunda  da değiliz ayrıca,
Hem ben zaten başkasının yaptığı yemekleri yemekten pek hoşlanmıyorum.
Sofra kurarken illa bana yardım et diye tutturmam,
Beni izlerken o sofrayı kurmakta gayet güzel olurdu.
Yemek yerken muhabbet edelim ama bak gözlerime arada, gülümse dudaklarıma..
"Günün nasıl geçti hayatım?" diye sor yine,
Ben anlatmaya başlayayım, sende hiç sıkılmadan öylece beni dinle.
Sözümü bitirdiğimde, dudaklarıma dalmış gözlerini yakalayıp gülümsemeyi seviyorum.
Çok konuştuğumda, dudaklarımdan öperek susturur musun beni?
Sonra tabi utanıp "Yemeğin bittiyse kaldırayım mı?" diyerek bende konuyu değiştiririm.
"Yardım et!" diye canda sıkmam ayrıca, aksine,
"Sen geç otur hayatım ben hemen geliyorum." diyebilirim.

Mutfağı yerleştirdikten sonra, elimde tatlılarımızla gelirim yanına.
En sevdiğin tatlı "kaymaklı ekmek kadayıfı" hemde bol kaymaklı, unutmadım.
Normalde çatalla yensede, sen kaşıkla yemeği seviyorsun, bunu da biliyorum.
Bitirdikten sonra ağzının kenarında kalan kaymağı silmeyi seviyorum, hemde her defasında.
Güzel bir film bulalalım mı?
Seninle film izlemeyi özledim.
Romantik, şöyle buram buram aşk kokan bir film iyi olmaz mı sencede?
Oradaki çocukla da seni kıyaslamam, hoş kıyaslasam sen yine en iyisi olurdun gözümde.
Filmin yarısında sızarsın yine.
Bende filmi yorumlarken fark ederim uyuyakaldığını ama inan hiç kızmam,
Hatta filmi kapar seni izlemeye başlarım.
Biraz geçtiğinde de sanki film yeni bitmiş gibi, uyandırırım seni.
"Pardon bitanem ya uyuyakalmışım, film nasıldı?" diye sorduğunda.
"İyiki uyumuşun hayatım, kötüydü zaten, bende sıkıldım kapadım." diyerek rahatlatarım seni.
Yatağa geçtiğimizde sağ taraf her zamanki gibi benim, sol senin,
Üşüyorsan soğuk ayaklarını ayaklarıma deydirebilirsin,
Ama lütfen sırtını dönerek uyuma olur mu?
Yüzüme bakarken gülümsesin dudakların ve öyle dal rüyana.
Ama ben hala seni izlemeye devam edeyim.
Bütün bunları bana daha fazla aşık ol diye yapıyor olabilirim.
İşe yarıyorsa sonsuza kadar benimle yaşayabilirsin, hiç şikayetçi olmam.
Ama yaramıyorsa bile yarıyormuş gibi yapıp, yanımda kal olur mu?

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Harikaaa sevgilimi özlediiim :(

Adsız dedi ki...

Çok kıskandım böyle biriyle birlikte olmak şanstır, her erkeğe nasip olmaz :)

Adsız dedi ki...

kıskandım... :(

Adsız dedi ki...

Bütün bu güzel sözcükleri , sanki "Yengeç Sevdiğim benim için yazmış " hayaliyle okudum. Ağzınıza , yüreğinize sağlık . (nokta)

Adsız dedi ki...

kim bu kişi baş harfı nedır

Unknown dedi ki...

okudukça acıtan yazılar bunlar ama yinede okuyorum çççook özledim bu çok kötü bir eylem..:(

nihalciz dedi ki...

hiç sağlıklı bir tutum değil... Özellikle son cümle... İnsan kendini ve bir başkasını nereye kadar kandırabilir? Ve nereye kadar tek taraflı fedakarlığıyla mutlu olabilir?

Adsız dedi ki...

İyi geceler ! Bugün twitter'da sanırım günlük tweet sayısı açısından, kendi rekorunu kırdın! 10 Eylül deki tweet sayına nazaran bugünkü sanki daha büyük bir rekor :)

Adsız dedi ki...

Aynı evde yaşamak istediğin biri var ise , git ve bunu ona söyle. Unutma ki " kaderimiz kararlarımızda gizlidir". Durmanın kime ne yararı var ki ?

Unknown dedi ki...

yanılmıyorsam, öncesi olan birine yazılmış okurken böyle hissettim.. Açık sözlü olmanız için biraz cesaret desem işe yararmıydı :)

Unknown dedi ki...

Acıttı...

Adsız dedi ki...

son 3 aydır yaşıyorum tüm bunları

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle harikaa <3 :)

Unknown dedi ki...

Ağlayıp geliyorum bi sn. :S

Unknown dedi ki...

evet cok kotu😐😐

Yorum Gönder