28 Nisan 2016 Perşembe

İyi ki geldin...

Biri var...
Yüzümü güldüren...
Kalbimi sıcacık eden...
Kalbini bana yuva eden...
Gözleriyle seven...
Dokunmalara kıyamayan...
Avuç içlerimi öpen biri var...
Heyecanlandığında, kalp atışlarını dinlediğim.
Gülmesi için çaba sarf ettiğim...
O hırçın halini dizginleyebildiğim...
Öfkeli halini unutturabildiğim biri var...
Kokusunda huzur bulduğum,
Gözlerinde şefkat yakaladığım,
Elleriyle, ellerime dokunurken bile ürperti hissettiğim,
Göz kapaklarını sevdiğim bir Adam var...
Allah'ım, O'nu ben seveyim diye yaratmış sanki...


Yeşil gözlerinde cennetimi gördüğüm Adam...
Ses tonunda, güven veren Adam...
Varlığıyla kara bulutları yok edip, güneş açtırıp, gök kuşağı görmemi sağlayan Adam...
Hayatıma hoş geldin...
Sen daha önce neredeydin...
Ben sensiz nasıl yaşamışım bu hayatı, bilemiyorum bazen.
Bu hissettiğimin adı ne bilmiyorum, öğrenmekte istemiyorum...
Ama senin adını söylerken bile, gülümseyebiliyorum...
Gözlerimi her kırptığımda, bana gülümseyen bir çift göz görüyorum...
Dudaklarında yaralarımı saran bir merhem...
Ellerinde, kanamalarımı dindiren büyülü bir sihir...
Dualarımın vücut bulmuş halisin sen...
Ezberimi bozduran Adam...
Hoş geldin...
İyi ki geldin...




1 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder