23 Temmuz 2012 Pazartesi

'O' adam..

Rimeli yastığa bulanmış bir kadın hayal edin,
Güneşten korkan, yüzünü saklayan bir kadın..
Elbiselerine, ayakkabılarına düşman,
Yastığıyla ve yorganıyla dost olmuş bir kadın..
Yabancılardan korkan bi kadın düşünün,
Hayatına aniden giren yabancıları..
Ya da daha önceden hayatında olan ama yabancılaşan insanları..
Unutmaktan korkan bir kadın düşünün şimdide,

Kaderine meydan okumak isteyen küçücük bir yürek,
'Unutmak' acısını tatmamak için kendini, bile isteye kandırmak..
Alışmaktan ölürcesine korkan bir kadın düşünün birde,
Önce birine, sonra biriyle o hayata,
Sonra O'nsuzluğa ve O'nsuz bir hayata alışmak..
Vedalardan korkan bir kadın düşünün şimdide,
Veda edemediği için yarım kalan hayatını..
Yine veda edemediği için arkasından bakakaldığı insanları..
Şimdi bütün bunları aynı kadında hayal edin..
Ve katlanamadığı her şeyi omuzlarına yükleyen 'O' adamı.

8 yorum:

seda'nınnotdefteri dedi ki...

bayıldımmmm içinde bulunduğum durumu bu kadar güzel anlatamadığım için ise kıskandım...

http://sedaninnotdefteri.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

O kadar güzel yazıyorsun ki yazdıklarını hissediyorum sanki bende yaşamış gibi oluyorum mükemmelsin -sinem

Adsız dedi ki...

Galiba benim dusunce yapim biraz farkli oldugu icin anlamakta zorluk cekiyorum. Niye veda edemediniz bilmiyorum ama bence cesaretli olun alin karsiniza konusun ve Veda edin. Boylesi en guzeli olur, dusunupte kahrolmak yerine...

Buket dedi ki...

Vayy canına çok iyiydi :(

Adsız dedi ki...

Aslında beraber olmama nedenim benimde bu heralde bir yerden sonra vedalara , birbirine değer vermeyen ilişkilerden , " beni aramalar" dan sıkılan biriyim..

Adsız dedi ki...

o adam olmak istemeyip olmaktan sıkıldım...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Menderes uysal dedi ki...

Güneşten korkan, yüzünü saklayan bir kadın..
Elbiselerine, ayakkabılarına düşman,
Yastığıyla ve yorganıyla dost olmuş bir kadın..sevgilisini arıyor gibi çok iyi ya harika

Yorum Gönder