28 Kasım 2012 Çarşamba

Git...




Git...
Uzaklara git...
Benim seni bulamayacağım kadar uzaklara.
Boşta kaldığında,
Canın sıkıldığında,
Yada ne bileyim, birini sevmeye ihtiyacın olduğunda,
Daha doğrusu, sevgiye ihtiyacın olduğunda,
Gelemeyeceğin kadar uzaklara git...
Benim yerime koy demiyorum kimseyi,
Hem zaten istesen de koyamazsın, biliyorum...
"Yaparım!" diyorsan eğer dene, ne kaybedersin ki, dimi?
Ama başaramadığında,
Daha bir özleyeceksin beni...
Burnunda tüteceğim belki,
Belki de kalabalık bir cadde de yürürken,
Ben sanıp çevireceksin birini...
Olmadığımı gördüğünde, bir hayal kırıklığına daha uğrayacaksın...
Sonra şuursuzca bana ulaşmaya çalışacaksın.
Sürekli gittiğim kafe, yada ne bileyim...
Beraber takıldığımız her yere uğrayacaksın, tek tek...
Hiç bir yerde bulamayınca yalnız kalmak isteyeceksin.
İşte o zaman düşüneceksin ve...
Birlikte kurduğumuz tüm hayaller, keşkelerine dönüşecek...
Şimdi git hadi...
Durma, uzaklara git artık...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Yarım kalanlar yaşananlardan çoksa, mutlaka döner giden.. Mutlaka ne kadar büyük kaybettiğini anlamak ister..

Adsız dedi ki...

"Keşke" leri olanlar için anlamlı olucak bir yazı!
"Keşke"leri olmayanlar için anlamsız olucak bir yazı!

Unknown dedi ki...

gel as beni şu ipe bir zahmet.!!

Unknown dedi ki...

boğazımda bir yumru var. yüreğim çıkıp gitmek istiyor içimden. sanırım keşkelerim başlamak üzere ama hiçbirşey yapmıyorum...

Adsız dedi ki...

mukemmel bska yorum yapılamaz

Adsız dedi ki...

Ağzıma sıçtın demek yeterli olur mu :)

Yorum Gönder