12 Kasım 2012 Pazartesi

Özlüyorum şimdi...

Özlüyorum şimdi...
Belki seni, belki sendeki beni, belki de bizi...
Bilemiyorum...
Sen yokken neler yaptığımı anlatsam, yada ne bileyim yazsam sayfalarca,
Sonra diyorum ki gerek yok, hem anlar mı o aptal?
Anlayacağına inansam hiç üşenmeden, sıkılmadan uğraşırdım biliyor musun?
Korkumdan radyo dinleyemiyorum, anlamazmış gibi bakma, oda senin yüzünden...
En savunmasız anımda çalıyor radyolar, şarkıyı, şarkımızı...
Çivi gibi çakılıyorum yerime,
Geliyor aklıma yaşadığımız, yaşadığım, yaşattıkların...
Aklımdaki süzgeç eliyor anıları sonra,

İyi olanları akıtıp kötüleri hatırlayacağıma,
Kötü olan her şeyi eleyip, iyileri veriyor elime...
Sonra olasılıklar başlıyor tabi,
Öyle olmasaydı böyle olmazdı, bunu yapmasam oda bunu yapmazdı gibi...
Bu süreç yıpratıcı, can yakıcı...
Biliyorum, bir insan bir yerlerde hala hatırlanıyorsa, kolay da unutamazmış...
Muhtemelen bende senin aklına geliyorum ara sıra,
Aklına gelip gelmediğimden çok, nasıl geldiğim düşündürüyor tabi beni.
Sonra her şeyi boş verip yakıyorum bi' sigara...
Her dumanda küfrediyorum gidişine.
Sigara bitince yine özlüyorum seni,
Özlememek için bir daha yakıyorum,
Ama oda bitiyor, sonra bir daha, bir daha...
Böyle böyle bir paketi bitiriyorum...
Paket bitiyor da, geceler bir türlü bitmek bilmiyor..
Sonrasında ise uzun gecelerime bir fincan acı kahve ve keşkelerim kalıyor...


10 yorum:

Adsız dedi ki...

of of of diyorum/ ruhuna saglik..

Adsız dedi ki...

Guzel yazi isim neydi senin....

Unknown dedi ki...

Çoook iyiymiş bu

Adsız dedi ki...

fazla iyi

Adsız dedi ki...

çok derin çok özel

Adsız dedi ki...

Söylenmez ama sigaraya hep bu nedenden ötürü başlanılmaz mı zaten?

Unknown dedi ki...

guzel yazi herkeze ulaşabilecek kadar sade...

Adsız dedi ki...

Kal diyen biri yoksa herkes gider..

Menderes uysal dedi ki...

Bende özlüyorum sevgili arkadaşım özlemek güzel sevmek güzel sevilmek en güzeli bende seni seviyorum başarılar

Adsız dedi ki...

Şimdi bir dal sigara yak ve gel böyle oku. Demişsin twitter de sigara iyi bir şey mi sadece bunu yakıştıramadım sana ama yazın güzel olmuş.

Yorum Gönder