21 Şubat 2012 Salı

Evet, yine mutlu bir ben..

Bak ne güzel bir gün, güneş yine doğdu batıdan,
Bir avuç yemek yedim ve bir tabak su içtim..
Sonra gezdim çimlerde,
Kopardım asfalttan bir iki demet.
Gördüğüm ilk amcaya verdim annesine götürür,
Mutlu olsunlar diye.
Sonra bir çocuğun elinden tutup geçirdim karşıya,
Ayaklarında migren varmış,
Başında ise feci bir romatizma..
Hastaneye gitmesini tembihledim,
Sende aynını yapardın biliyorum..

Sonra bir dolmuşa indim ve yürüdüm,
Uzun zamandır gitmediğim bir parka gelince, bindim dolmuştan aşağı.
Koştum biraz bankta ve yorulunca,
Biraz oturdum asfalta.
Epey üşüdüm ve paltomu çıkardım üzerimden.
Saçlarımı hep sevdiğin gibi salık topladım.
Pamuk şeker yaladım biraz, elma şekeri içtim üstüne,
Özlemişim bunları yapmayı iyi geldi.
Sonra doğudan batan güneşi izlerken öylece,
Giderken söylediğin söz geldi aklıma,
Gülümsedim..
'Bensiz yapamazsın' demiştin, kim demiş..
Senin yokluğunda her şey iyiye gidiyor.
Yani yokluğundan bu yana değişmedi bir şey, bak ben yine aynı ben..
Evet, yine mutlu bir ben..

3 yorum:

MrRti dedi ki...

seni yansıtıyorsa daimi olmasını dilerim...

eflatun:) dedi ki...

çok iyi, kıskandım bu şiiri yazanı (:

Unknown dedi ki...

İnsanları tanıdıkça yalnızlığı daha çok seversin..

Yorum Gönder