14 Şubat 2012 Salı

Ne mi istedim?

Ne mi istedim?
Güneşli bir havada gezmek mesela,
Yada hiç bulunmamış yerler keşfetmeyi birlikte..
Şarkımız olsun isterdim, sadece ikimize ait.
Kimsenin bilmediği melodiyle, sözlerle bütünleşmiş bir müzik..
Öyle çiçek böcek istememki ben onlar sıradan, herkesi mutlu edecek türden,
Ben daha değişik şeyler planlıyorum bizimle ilgili.

Adımız birlikte anılabilir mesela,
Öyle çok severiz ki birbirimizi,
Bensiz bir yere gittiğinde, beni sorarlar sana..
Planlanmış şeyler sıkar beni,
Biraz deli dolu olmalı ilişkimiz,
Sürprizlerle, heyecanla dolu mesela..
Seni öyle çok sevmek istiyorum ki,
Dünyada iki kişilik yer olduğuna inanmak gibi,
ve beni öyle sevmeni istiyorum ki,
Unuttur bana her şeyi, herkesi..
Yaşamım kıl yaşamını, nefesini ruhunu bedenini..
Sence, çok mu geç kaldık?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Beni anlatıyo... ( nokta)

Adsız dedi ki...

Inanc yerini baska dusuncelere birakmadan konusabilmek guzeldir... Hayat kelimelerden ibret olmadigi anlamak icin zaman gerekir bazen...

Yorum Gönder